Marketing Report
Karwei komt met propositie: de bouwmarkt met smaak

Karwei komt met propositie: de bouwmarkt met smaak

Karwei introduceert een aangepaste propositie: De bouwmarkt met smaak. Het bedrijf claimt daarmee drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht, is de boodschap.

Vanaf deze week is de commercial met de propositie te zien op tv en online.

De najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, kwamen tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare.

De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.

www.karwei.nl
www.newgrowth-strategies.com
www.tbwa.nl
www.dedato.com
www.mindshareworld.com/netherlands

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.