Karwei komt met propositie: de bouwmarkt met smaak

Karwei komt met propositie: de bouwmarkt met smaak

22-09-2020 11:26:48 | Door: Saskia van Weert | hits: 2318 | Tags:

Karwei introduceert een aangepaste propositie: De bouwmarkt met smaak. Het bedrijf claimt daarmee drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht, is de boodschap.

Vanaf deze week is de commercial met de propositie te zien op tv en online.

De najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, kwamen tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare.

De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.

www.karwei.nl
www.newgrowth-strategies.com
www.tbwa.nl
www.dedato.com
www.mindshareworld.com/netherlands

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.