Jumbo test campagne Wat eten we? op Pinterest Bèta

Jumbo test campagne Wat eten we? op Pinterest Bèta

19-02-2019 11:56:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 874 | Tags:

Met UM/Reprise test supermarktketen Jumbo de campagne Wat eten we? op Pinterest Bèta. Dat is een nieuw advertentieprogramma waarmee een beperkt aantal adverteerders hun content onder de aandacht kan brengen van mensen die Pinterest gebruiken.

Wat eten we? is ook een dagelijks tv-programma op SBS 6 waar televisiekok Roberta Pagnier in een half uur een gerecht bereidt. Kijkers kunnen meedoen voor de televisie. Op Pinterest is er ook een bord met de recepten uit het programma.

Andrea Zaffe, Senior Social Consultant bij Reprise:  “Jumbo is een dynamische organisatie die vernieuwingen en innovaties verwelkomt en is zelf al geruime tijd actief op Pinterest met inspiratievolle food-content. Toen wij vernamen dat wij de langverwachte Pinterest Bèta mochten testen zagen wij direct een perfecte match met de ‘Wat Eten We?’-campagne. Door snel schakelen van het hele team, hebben we de campagne additioneel op Pinterest kunnen lanceren.”

www.reprisedigital.com
nl.pinterest.com
www.jumbo.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.