Jumbo komt met sinterklaas-editie BOZU

BOZU Hard Seltzer heeft een Sinterklaas-editie op de markt gebracht in samenwerking met Jumbo, die het drankje exclusief verkoopt.

De BOZU Pepernoot is verkrijgbaar in een gelimiteerde oplage bij geselecteerde filialen van Jumbo en op de website van Jumbo. BOZU is erin geslaagd om de gelaagde en kruidige pepernotensmaak te vangen in een blikje zonder dat er afbreuk wordt gedaan aan de typische kenmerken van een BOZU Hard Seltzer: geen suiker en zoetstoffen, geen koolhydraten, 5 procent alcohol en 70 kilocalorie per blikje van 250 milliliter.

Brend Koolhof en Gianluca De Leo, oprichters van BOZU: "Tot op heden is hard seltzer altijd gepositioneerd en bekend bij de consument als frisse en toegankelijke zomerdrank, mede door de fruitsmaken die de productcategorie domineren. Tijdens een zoektocht naar hoe we als frontrunner kunnen blijven innoveren, kwamen we al snel op het idee om met een limited special de markt te betreden. En wat is er dan als Nederlands merk leuker dan het omarmen van de oer-Hollandse pepernoot? Zo laten we zien dat wat op het eerste oog heel Amerikaans lijkt, vooral ook heel Nederlands kan zijn.”

BOZU Pepernoot is voor 1,79 euro te koop.

www.jumbo.com
www.drinkbozu.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.