Joris van Heukelom (MakerStreet) en Mark Schoones (MIX) beginnen podcast SCHOKVAST

Joris van Heukelom en Mark Schoones lanceren deze week SCHOKVAST; een podcast over verandering in de wereld van technologie, innovatie en marketing. De eerste twee afleveringen zijn inmiddels te beluisteren via alle grote platforms.

Schoones en Van Heukelom presenteren in duovorm het format en ontvangen een gast. Een klassieke interviewshow is SCHOKVAST echter niet. Mark Schoones: “We duiken een aantal thema’s in en de gast maakt deel uit van dat driegesprek. Dit maakt dat we dieper kunnen graven dan in een gebruikelijk interviewformat. Die verdieping was voor zowel Joris als mijzelf een vereiste.”

In de eerste aflevering van SCHOKVAST is Lucien Burm, voorzitter van de Dutch Startup Association, te gast. Joris van Heukelom: “We vullen zo’n aflevering niet met alleen maar gebabbel over start-ups. De gesprekken gaan ook vooral over de gast zelf. Wat inspireert hen? Wat lezen ze? Hoe bereiden zij zich voor op verandering? Op dat snijvlak van het persoonlijke en de inhoud; daar gebeuren de interessantste dingen.”

Tijdens de tweede aflevering ontvangen de SCHOKVAST-heren Cees Dingler van Capitola. Joris van Heukelom: "Dan hebben we het over virtual reality, augmented reality maar ook over de grotere vraag waarom mensen überhaupt zo driftig op zoek zijn naar alternatieve werkelijkheden. Dat is wat we in ieder gesprek trachten; om vanuit een helikopter te kijken naar verschuivingen in menselijk gedrag.”

Schoones is geen onbekende in podcastland eerder presenteerde hij jarenlang The Brief; de prijswinnende podcast over contentmarketing en media.

SCHOKVAST wordt opgenomen in de studio van YPCA op het Media Park in Hilversum. De show is te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, PocketCasts en Soundcloud.

www.schokvast.com
www.makerstreet.nl
www.workwithmix.com
www.ypca.nl


Kijk het interview met Mark Schoones op Nederlands MediaNetwerk TV hier

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.