Marketing Report
Jochem van Berne Managing Director Festina

Jochem van Berne Managing Director Festina

Jochem van Berne volgt oprichter en Manging Director Remy Harrewijn op als Managing Director van het Festina.

Van Berne heeft hiervoor ervaring opgedaan bij bekende, digitale, bureaus zoals MediaMonks, Mangrove en Nomads. Hij was daar verantwoordelijk voor businessontwikkeling, account, strategie en operationeel management en werkte op accounts als Rolls-Royce, Heineken, Stayokay en Unilever.

Van Berne: "Wij geloven dat design en technologie de sleutel is om interactie tussen merken en hun publiek te creëren. Merken moeten adapteren en raken, ze moeten zich continu aanpassen aan technologische ontwikkelingen die elkaar in een razend tempo opvolgen. We begrijpen de verschillende levenscycli die merken doormaken. Wij snappen de doelstellingen die bereikt moeten worden. Wij lopen niet over de geijkte paden, wij willen echt de dialoog veranderen.

We helpen merken te groeien en te veranderen door het merkdenken centraal te stellen in alles wat we doen. Denk aan ontwikkeling van creatieve interactieve concepten, design, tot het creëren van activitiecampagnes en merkboeken. Wij helpen het digitale ecosysteem van merken te creëren en verder door te ontwikkelen van strategie tot aan digital products. We zijn constant op zoek naar commerciële en esthetische verbeteringen. Oftewel: het nieuwe fullservicebureau."

Een voormalige machinefabriek tegenover de Kromhouthallen hebben ze omgebouwd tot Chateau. Een grote ruimte waar jonge, ambitieuze bedrijven zich gevestigd hebben. Chateau heet niet zomaar Chateau, het is tevens de eerste wijnmakerij die wijn produceert in Amsterdam.

www.festina.amsterdam

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.