Marketing Report
Invicta en LynqID gaan samen verder als Invenna

Invicta en LynqID gaan samen verder als Invenna

The Data Agency brengt de dochtermerken Invicta en LynqID samen onder de naam Invenna. Het Customer Data Platform van Invenna verbindt klantdata en realiseert een 360-graden-klantbeeld, beschikbaar voor inzicht, analyse en marketing automation.

Na de overname van Invicta door The Data Agency in augustus 2020, worden nu de merken Invicta en LynqID samengevoegd tot één merk met een eigen identiteit.

Frank de Beun, CEO van The Data Agency: “De overname van Invicta vorig jaar was een eerste antwoord op de groeiende vraag naar kennis en services op het gebied van Customer Data Platform-technologie. Met het merk LynqID waren wij deze weg al ingeslagen, en met de overname haalden we de beste software en extra kennis in huis. Door deze twee merken samen te brengen ontstaat er een unieke combinatie tussen Customer Data Platform software en consultancy.”

Pieter Hallewas, Managing Director van Invenna, verhuisde in augustus 2020 mee met Invicta naar The Data Agency. Pieter Hallewas: “Wij kijken uit naar een nieuw tijdperk waarin Invenna zich nog sneller kan ontwikkelen. Zowel technisch als functioneel. De keuze om verder te gaan als Invenna biedt slagkracht en maakt het mogelijk om ook internationaal waarde toe te voegen aan de (marketing)processen van onze klanten.”

Verscheidene organisaties, zoals Robeco, Mediahuis, KWF Kankerbestrijding en Museumvereniging zijn klant van Invenna.

Frank de Beun zat onlangs op de bank bij Bas Vlugt voor een televisie-interview. Kijk dat hier!

www.thedataagency.nl
www.invenna.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief