[Interview] Sonja Loth (SOCIAL.INC): Als wat je binnen doet niet klopt buiten, heb je geen verhaal

[Interview] Sonja Loth (SOCIAL.INC): Als wat je binnen doet niet klopt buiten, heb je geen verhaal

15-04-2021 11:00:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1252 | Tags:

Sonja Loth is oprichter van SOCIAL.INC en directeur strategie en innovatie van MPG.Group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV praten we met haar over nut en noodzaak van interne communicatie.

Sonja Loth: “Interne communicatie heeft het afgelopen jaar aan kracht gewonnen, misschien omdat de board ineens het boegbeeld moest worden voor de eigen organisatie en erbuiten. Als wat je binnen je bedrijf doet niet klopt met het beeld naar buiten, heb je geen verhaal. Familiebedrijven kunnen dat goed, maar grote organisaties zagen dat lang niet. Internet communicatie is zoveel meer dan alleen interne branding. Het gaat ook over mensen betrokken houden, zorgen dat je team goed geïnformeerd is en achter de koers staat. We hebben daar onderzoek naar gedaan en vooral in middelgrote bedrijven tussen de 5 en 250 medewerkers hebben mensen het gevoel dat ze beter geïnformeerd zouden kunnen zijn.”

Kijk dit interview hier:


www.socialinc.nl
www.mpg.group  

Lees ook:

[Onderzoek] MPG: Content is juist nu dé verbinder tussen werkgever en werknemer

Kijk ook deze interviews

Madelon Fortuin (NRC): Podcast geeft een ongekend engagement

Madelon Fortuin is Commercieel Directeur bij NRC. De nieuwsuitgever manifesteert zich naast online en in print nu ook nadrukkelijk in audio met NRC Audio app, de overname van de radiozender Sublime en de lancering  van audio-uitgeeftak Audiohuis...

Kijk dit interview hier

Joyce Lopulalan: 4orange maakt de vertaalslag van data naar informatie en praktische oplossingen

Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf helpt ondernemingen interactie met de doelgroepen te verbeteren om onder meer conversies te verhogen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol binnen de UmbrellaBrands Group, data praktisch inzetten en meer succes met campagnes behalen...

Kijk dit interview hier

Melle Bos (Ace): Wij vinden dat het merk aan zet moet zijn, op een nieuwe manier

Melle Bos is Head of Brand & Business Consultancy bij Ace. We spreken hem bij Nederlands MediaNetwerk TV over connected brands en het bouwen van merken...

Kijk dit interview hier

 

 

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

   

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.