[Interview] Roos Bulder over koffie en corona, marketing aanpassen en de emotie bij koffiedrinken

[Interview] Roos Bulder over koffie en corona, marketing aanpassen en de emotie bij koffiedrinken

23-11-2020 11:26:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 6844 | Tags:

Roos Bulder is Marketing & Consumer Communications Manager bij Nestlé. Ze houdt zich bezig met de koffie van het merk. Bij Marketing Report Radio vertelt ze over internationale marketing, corona versus koffie en emoties rondom koffiedrinken.

“We hebben er profijt van gehad dat mensen die thuiswerken hun koffie in het eigen huis drinken en niet op kantoor. We staan op dat vlak nu zelfs op een plus van 30 procent. Door corona hebben we een aantal zaken op marketingvlak moeten cancellen of aanpassen, doordat niet alles leverbaar was.”

“Koffie is een product uit Zuid-Amerika, Afrika en ook Vietnam is voor ons een belangrijk land. Wij vinden het belangrijk dat wat er wordt geproduceerd is, niet alleen voor nu is, maar ook voor bijvoorbeeld de generatie van mijn dochter.” 

Luister dit interessante interview hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie