[Interview] Ries Bokken over innovaties bij Maxxiums sterkedrank in coronatijd

[Interview] Ries Bokken over innovaties bij Maxxiums sterkedrank in coronatijd

25-02-2021 11:53:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 4826 | Tags:

Ries Bokken is Senior Brand Manager Zamora Company bij Maxxium, onderdeel van het Spaanse bedrijf Zamora, marktleider op het gebied van sterke dranken in Nederland, bekend van merken als Bols en Licor 43. Bij Marketing Report Radio vertelt hij over innovaties in de wereld van sterkedrank en wijnen.

Ries Bokken: “Het vorige jaar heeft een enorme impact gemaakt, vooral de horecasluiting. De sector is onwijs hard getroffen. Wij zijn er maar een klein onderdeel van, maar we voelen het wel in onze plannen/ De consument is wel blijven drinken, dus we zijn de consument niet kwijtgeraakt. In maart vorig jaar was de schol ontzettend groot. We hadden op dat moment een grootschalige campagne bij RTL gepland die on hold werd gezet. We vonden het niet gepast om in die weken een campagne te draaien rondom Licor 43 Fresco. In de zomer hebben we toen een inhaalslag gemaakt toen de Nederlanders in eigen land op vakantie ging.”

Luister dit boeiende interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 februari 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr

 

         

   

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie