
[Interview] Pieter Kop over de vele vormen van juridische dienstverlening bij DAS
Pieter Kop is Head of Marketing Communications, Branding & Customer Experience bij juridisch dienstverlener DAS, bekend van de rechtsbijstandsverzekering voor particulieren en ondernemers. Maar de organisatie is veel breder, vertelt hij bij Marketing Report Radio.
Een van de zaken waar Pieter Kop zich mee bezighoudt, is het bekender maken van welke dienstverlening DAS nu eigenlijk te bieden heeft.
Pieter Kop: “We hebben een gelaagde campagne. Belangrijk daarbij is storytelling. Een modewoord, maar ook een heel goede methode om verdieping aan te brengen in wat je doet. We pakken zaken uit de praktijk, die herschrijven we als content en zorgen daarmee dat mensen echt begrijpen voor welke soort juridisch advies ze bij DAS terechtkunnen. DAS is een groot bedrijf, maar je hebt te maken met één jurist of advocaat die je helpt bij je specifieke probleem. Daarmee krijgt elke juridische vraag een gezicht en dat willen we overbrengen in onze campagne.”
Luister dit boeiende interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 februari 2021 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.
www.logitech.com
www.clarity.pr
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne
Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum
DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert