[Interview] Michiel Haverlag: BrandBase zorgt ervoor dat klanten terugkomen

[Interview] Michiel Haverlag: BrandBase zorgt ervoor dat klanten terugkomen

29-07-2021 12:41:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 3269 | Tags:

Michiel Haverlag is Innovation Director bij BrandBase en Jungle Cup. Zijn bedrijf richt zich op het ontwikkelen van spaarprogramma’s die aankopen stimuleren. Dat doen ze in twintig markten. In coronatijd is ook het zelf bedenken van producten aan het portfolio toegevoegd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het belonen van klanten, zodat ze terugkomen bij een bepaald bedrijf.

Michiel Haverlag: “De spaarprogramma’s die wij creëren en produceren stimuleren aankopen, door mensen te belonen. Belonen is een universele, menselijke behoefte. Je ziet dat belonen beter werkt dan straffen, en dat doen we ook voor klanten, waardoor ze terugkomen bij de klant. Door corona is ons werk ook veranderd. Wij waren voorheen een reclame- en activatiebureau, dat dit jaar 25 jaar bestaat. We zijn nu zelf brainstorms gaan doen om zelf producten te verzinnen.”

Michiel vertelt ook over het ontwikkelen van een duurzame mini-race-auto van staal en wat daarbij kwam kijken. Ook de introductie van de Jungle Cup, de composteerbare koffiebeker, had een hoop voeten in de aarde.

www.brand-base.com/project/jungle-cup
www.brand-base.com

Stefan Havik is Chief Data Officer van DPG Media. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over de overname van Sanoma en over de plannen van het bedrijf in de strijd tegen de grote techreuzen... Kijk dit interview hier


Aldo Breed
is oprichter van Kiesjefolders.nl, de dienst die begon als service voor mensen om online aan te geven welke papieren folders ze thuis willen krijgen via de post. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij hoe zijn bedrijf de afgelopen tijd een transformatie heeft ondergaan... Kijk dit interview hier

Karin van Geelen is Managing Director Benelux van pr-bureau Clarity. Ze begon als zelfstandig ondernemer met Yellow Communications, dat op is gegaan in Clarity, een internationaal bureau voor geïntegreerde communicatie... Kijk dit interview hier

Rogier Bruggeman is directeur van ZIGT, het onafhankelijke media- en performancebureau dat klanten in de Benelux helpt om hun groeidoelstellingen te realiseren. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de voordelen van onafhankelijk zijn... Kijk dit interview hier

Marjolein Lubberman is CEO van Asmodee Netherlands, dat bordspellen zoals Pokémon en Ticket to Ride op de markt brengt. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over tabletop gaming en de populariteit ervan, die alleen maar is toegenomen tijdens de coronacrisis... Kijk dit interview hier

Bouke Lukkien is CEO van Lukkien, het creatieve productiehuis uit Ede dat allerlei vormen van content maakt. Van tv-commercials tot augmented reality en van CGI-uitingen tot apps. Bij Nederlands MediaNetwerkTV vertelt hij over zijn bedrijf en hoe ze content maken die geschikt is voor verschillende markten... Kijk dit interview hier

Thijs Jaski is Managing Partner bij Yune, het contentmarketingbureau waar wetenschap en creativiteit samensmelten tot eersteklas verhalen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het maken van journalistiek gedreven content voor klanten op basis van onderzoeken naar onder meer gedrag... Kijk dit interview hier

Thomas Wolters is Managing Director van Elevator, onderdeel van MakerStreet. Elevator helpt bedrijven via data en marketing om betere, meetbare resultaten te krijgen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt Thomas over hoe zijn bedrijf dat doet en hoe hij tegen marketing aankijkt... Kijk dit interview hier


Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.