[Interview] Lodewijk van der Peet (BrandBase): Brands merken dat reward-campagnes werken

Lodewijk van der Peet vormt sinds juni 2020 de ene helft van de directie van BrandBase. Het bureau was tot voor kort vooral bekend als activatiebureau. De lockdown noopte het bedrijf tot een nieuwe koers, het moment dat hij instapte.

“Door de lockdown kwam het bedrijf in zwaar weer. Er bestaan een hoop activatiebureaus en BrandBase is er goed in, zo was de overweging van de eigenaar. Maar het bedrijf is ook heel goed in premium promoties, dus waarom zouden ze zich er niet in gaan specialiseren? Vanaf dat moment mocht ik gaan meedoen. In de herfst van mijn carrière iets heel nieuws, voor mij buitengewoon interessant. Het is een heel interessante wereld. Een kleine luis in de pels die de strijd aangaat met grote partijen, met hele creatieve campagnes die klanten belonen. Belonen werkt beter dan straffen, en met een reward-campagne beloon je mensen voor hun gedrag. Merken merken dat dat werkt.”

Lodewijk vertelt verder over het vergroten van omzet via campagnes, dingen voor het eerst doen, campagnes in de retail en meer.

Kijk dit interview hier:

  

www.brand-base.com
www.zigt.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:13
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.