[Interview] Joyce Lopulalan: 4orange maakt de vertaalslag van data naar informatie en praktische oplossingen

[Interview] Joyce Lopulalan: 4orange maakt de vertaalslag van data naar informatie en praktische oplossingen

08-04-2021 12:22:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 3431 | Tags:

Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf helpt ondernemingen interactie met de doelgroepen te verbeteren om onder meer conversies te verhogen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol binnen de UmbrellaBrands Group, data praktisch inzetten en meer succes met campagnes behalen.

“Organisaties verzamelen heel veel data, zeker met corona is dat sterk gegroeid. Het stokt alleen vaak bij de vertaalslag naar campagnes en praktische oplossingen omdat ze daar van oudsher geen specialisme in hebben. Elke organisatie heeft ermee te maken, zelf met je data goede dingen doen en keuzes maken over welke date je nodig hebt en welke system er in de markt zijn. Bedrijven die vooral fysiek aanwezig waren, bijvoorbeeld in de winkelstraten, hebben het roer moeten omgooien naar online en dat is soms een worsteling geweest. Wij hebben een customer data platform waarop je alle data samenbrengt.” 

Kijk dit boeiende interview hier:



www.4orange.nl
www.umbrellabrand.nl

 

Kijk ook deze interviews

Madelon Fortuin (NRC): Podcast geeft een ongekend engagement

Madelon Fortuin is Commercieel Directeur bij NRC. De nieuwsuitgever manifesteert zich naast online en in print nu ook nadrukkelijk in audio met NRC Audio app, de overname van de radiozender Sublime en de lancering  van audio-uitgeeftak Audiohuis...

Kijk dit interview hier

Sonja Loth (SOCIAL.INC): Als wat je binnen doet niet klopt buiten, heb je geen verhaal

Sonja Loth is oprichter van SOCIAL.INC en directeur strategie en innovatie van MPG.Group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV praten we met haar over nut en noodzaak van interne communicatie...

Kijk dit interview hier

Melle Bos (Ace): Wij vinden dat het merk aan zet moet zijn, op een nieuwe manier

Melle Bos is Head of Brand & Business Consultancy bij Ace. We spreken hem bij Nederlands MediaNetwerk TV over connected brands en het bouwen van merken...

Kijk dit interview hier

 

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.