[Interview] Carien de Bas (FrieslandCampina): Onze imagocampagne leidde tot gedragsverandering en groter marktaandeel

[Interview] Carien de Bas (FrieslandCampina): Onze imagocampagne leidde tot gedragsverandering en groter marktaandeel

22-10-2020 11:12:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 3320 | Tags:

Carien de Bas-van Middelaar is marketingmanager Partnerships & Sport bij FrieslandCampina. We spreken haar over de zuivelmarkt en de campagne Sterk met Campina: "ln 150 jaar heeft de zuivelcoöperatie zich ontwikkeld tot een grote internationale zuivelonderneming. We zijn gevestigd in 36 landen en exporteren naar 100. Met onze verschillende zuivelproducten bereiken we miljoenen mensen wereldwijd."

Luister het interview hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. 

Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 20 oktober 2020 hier terug:

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.