Initiative wint account Bolsius

Bolsius heeft zijn on- en offline media-activiteiten per april 2021 ondergebracht bij Initiative. Het kaarsenmerk is sinds 1870 een speler in de (geur)kaarsen markt en heeft groeiplannen. Met Initiative als mediapartner gaan zij de komende jaren hun assortiment nog steviger op de kaart zetten.

Bolsius verbreedde recentelijk het aanbod van kaarsen met vernieuwende geurproducten. Zij waren op zoek naar een mediapartner om de verschillende producten, van kaarsen tot geurproducten, te positioneren. Dit moet met aandacht voor overlap én onderscheid in de verschillende doelgroepen. Initiative heeft laten zien een perfect antwoord op deze uitdaging te hebben met de cultuur gedreven aanpak van het bureau.

Renee van Rens, Brand Experience Manager Bolsius: “We zijn ervan overtuigd dat we met Initiative een strategische partner kiezen die ons gaat helpen in de keuze van de meest effectieve mediamix. Doorslaggevend is de frisse kijk op traditionele- en digitale media, met de juiste (content)partnerships om onze communicatiedoelstellingen en (inter)nationale ambities te realiseren. Zo kunnen we gezamenlijk bouwen aan een sterk merk in Nederland en daarbuiten."

Linda van Geffen, Head of Growth Initiative: “We kijken er enorm naar uit om Bolsius in hun (groei)ambities te ondersteunen. Vanaf het eerste gesprek was duidelijk dat Bolsius en Initiative bij elkaar passen, er is een natuurlijke klik met veel positieve energie. Dat we nu met die energie mogen doorpakken en samen de komende Bolsius campagnes mogen vormgeven voelt dan ook heel goed”.

www.bolsius.nl
www.initiative.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.