Initiative wint account Bolsius

Bolsius heeft zijn on- en offline media-activiteiten per april 2021 ondergebracht bij Initiative. Het kaarsenmerk is sinds 1870 een speler in de (geur)kaarsen markt en heeft groeiplannen. Met Initiative als mediapartner gaan zij de komende jaren hun assortiment nog steviger op de kaart zetten.

Bolsius verbreedde recentelijk het aanbod van kaarsen met vernieuwende geurproducten. Zij waren op zoek naar een mediapartner om de verschillende producten, van kaarsen tot geurproducten, te positioneren. Dit moet met aandacht voor overlap én onderscheid in de verschillende doelgroepen. Initiative heeft laten zien een perfect antwoord op deze uitdaging te hebben met de cultuur gedreven aanpak van het bureau.

Renee van Rens, Brand Experience Manager Bolsius: “We zijn ervan overtuigd dat we met Initiative een strategische partner kiezen die ons gaat helpen in de keuze van de meest effectieve mediamix. Doorslaggevend is de frisse kijk op traditionele- en digitale media, met de juiste (content)partnerships om onze communicatiedoelstellingen en (inter)nationale ambities te realiseren. Zo kunnen we gezamenlijk bouwen aan een sterk merk in Nederland en daarbuiten."

Linda van Geffen, Head of Growth Initiative: “We kijken er enorm naar uit om Bolsius in hun (groei)ambities te ondersteunen. Vanaf het eerste gesprek was duidelijk dat Bolsius en Initiative bij elkaar passen, er is een natuurlijke klik met veel positieve energie. Dat we nu met die energie mogen doorpakken en samen de komende Bolsius campagnes mogen vormgeven voelt dan ook heel goed”.

www.bolsius.nl
www.initiative.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.