Marketing Report
Influentials neemt het Belgische Buzzooka over

Influentials neemt het Belgische Buzzooka over

Het Nederlandse influencermarketingplatform Influentials heeft een stap richting Europese expansie gezet. Influentials is sinds kort eigenaar van de Belgische influencermarktplaats Buzzooka. In de aankomende maanden worden de influencerbestanden samengevoegd en zal het bedrijf onder de naam Influentials verdergaan.

Influentials heeft al langer plannen om de Europese markt te betreden en zodoende kwam Buzzooka op de radar. Hanne Troonbeeckx, CEO van Buzzooka, wilde zich op andere werkzaamheden richten en het leiden van een influencerplatform paste hier niet bij.

Sharon Klaver, COO van Influentials: "Hanne Troonbeeckx heeft Buzzooka opgericht met hetzelfde geloof als Influentials, namelijk dat influencers en bedrijven elkaar eenvoudig moeten kunnen vinden om samen te werken. De overname van Buzzooka is dan ook de eerste stap in de ambitie om van Influentials hét influencerplatform van Europa te maken."

In de komende tijd stappen alle influencers en bedrijven die gebruikmaken van Buzzooka over op de interface van Influentials. Hierdoor profiteren bedrijven na deze periode van een uitgebreider en diverser influencerportfolio. Hierna wordt de merknaam Buzzooka opgeheven en gaat het platform onder de noemer Influentials verder in België en Nederland.

Troonbeeckx: "De overname van Buzzooka door Influentials komt influencers en partners van beide bedrijven ten goede. Buzzooka groeide harder dan verwacht en het grote succes laat zien dat onze aanpak aanslaat. Met Influentials als nieuw merk ga ik ervan uit dat deze stijgende lijn wordt doorgezet."

www.influentials.network

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief