Harald Vlugt en Xerxes Group werken samen voor collectie-expositie ColleXposition

Beeldend kunstenaar en verwoed kunstverzamelaar Harald Vlugt en Xerxes Group, moedermaatschappij van vier entiteiten op het gebied van data- en documentoplossingen, zorgden samen voor een bijzondere expositie: ColleXposition.

Xtandit, één van die entiteiten, viert haar 30-jarig jubileum. Zo is ColleXposition tot stand gekomen, een tentoonstelling waarin 87 kunstwerken van 30 kunstenaars uit 19 landen worden geëxposeerd op het kantoor van Xerxes Group in Woerden, tevens sponsor van de kunstenaar. Een fascinerend geheel dat van een kantoorpand een inspirerende werkomgeving maakt.

Harald Vlugt heeft het pand getransformeerd tot een kunstgalerie door eigen werk en werk van door hem verzamelde kunstenaars uit zijn privékunstcollectie ter beschikking te stellen.

Judith Oostveen, directiesecretaresse bij Xerxes Group: “Beeld is wat ons bindt. Harald creëert beeld en onze machines (re)produceren beeld. De kunst is een lust voor het oog. Het motiveert, inspireert en verbindt. Alles wat Xerxes Group op maatschappelijk gebied voor ogen staat.”

De expositie is digitaal te bekijken en wie wil, kan hem tot eind volgend jaar bezoeken in het bedrijfspand, met inachtneming van de actuele corona-maatregelen.,

www.haraldvlugt.com
www.xerxesgroup.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.