Happn kiest Weber Shandwick Nederland als pr- en communicatiebureau

Pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat aan de slag voor dating app Happn. Het pr-bureau zal de Happn-app onder de aandacht brengen bij Nederlandse media en consumenten. Happn faciliteert de liefde door gebruikers in staat te stellen om mensen te vinden waarmee ze in het echte leven paden hebben gekruist.

De snelgroeiende dating app kent een concept dat gebaseerd is op real-time lokalisering. Wereldwijd heeft Happn ruim 109 miljoen gebruikers, waarvan 2 miljoen in Nederland. Ook in ons land wil happn meer Nederlanders helpen om mensen te ontmoeten en te daten.

Hafida Abahai, CEO Weber Shandwick Nederland:: “We kennen het allemaal wel. Je komt iemand tegen, maar de situatie laat het niet toe om elkaar aan te spreken. Happn is een geweldige oplossing die ontmoetingen een tweede kans geeft, met de hoop op een Crush. We zijn trots dat we als partner onze expertise op het gebied van media, en ons vermogen om nieuws te creëren, in mogen zetten voor Happn. We kijken uit naar een liefdevolle samenwerking.”

Claire Rénier, pr-Manager bij Happn: “Het was heel belangrijk voor ons om een betrouwbare partner te vinden die onze stem kan laten horen in de Nederlandse media. Nog nooit was het zo moeilijk om mensen te ontmoeten. Door zichtbaarheid voor onze app te creëren en het verspreiden van positieve berichten willen we singles een steuntje in de rug bieden om hun weg te vinden binnen de datingwereld. Gezien hun pr-expertise en passie voor ons merk zagen we direct in dat Weber Shandwick de juiste partij is om ons hierbij te helpen.”

www.happn.com
www.webershandwick.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.