HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Podimo, Iglo en BridgeFund

HPB | Het PR Bureau werkt nu ook voor Podimo, Iglo en BridgeFund. Het bureau gaat deze merken bijstaan in hun streven naar thought leadership en meer maatschappelijke impact.

Podimo

De van oorsprong Deense app Podimo is sinds 15 april beschikbaar in Nederland. Deze grootste podcastabonnementsdienst van Europa verzamelt nationale en internationale podcasts en audioboeken en beloont de makers ervan. Wie een abonnement heeft, krijgt exclusief toegang tot de best beluisterde podcasts van Nederland ,waaronder Man man man, de podcast van onder anderen Domien Verschuuren en Zelfspodcast van Sander Schimmelpenninck & Jaap Reesema. HPB werkte samen met Podimo naar een sNederlandse launch toe en zal Podimo blijven ondersteunen rond alle pr- en communicatievraagstukken gericht op de Nederlandse markt.

Iglo

Iglo is een bekende speler in het diepvriessegment in Nederland en heeft een leidende positie in vis, groenten en maaltijden. HPB zal Iglo bijstaan in een intensief thought leadership traject, waar de focus ligt op de (her)waardering van een duurzaam diepvriessegment bij consumenten en media.

BridgeFund

Online platform BridgeFund slaat een brug tussen ondernemers die willen lenen en ondernemers die willen beleggen. De toekomstdroom van BridgeFund is een circulair systeem: een digitale marktplaats waar ondernemers elkaar constant en volautomatisch financieren. HPB helpt BridgeFund met hun pr- en communicatiestrategie in Nederland.

Jacqueline Bosselaar, founder en CEO bij HPB: “Podimo, Iglo en BridgeFund lijken op het eerste gezicht ver van elkaar te staan, maar hebben met elkaar gemeen dat ze alledrie de drive hebben om uit te groeien tot thought leader in hun categorie. Ze willen van oprechte betekenis zijn en daar gaan wij ze bij helpen!”

www.hetprbureau.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.