Marketing Report
HERC stelt Levi Rijper, Vincent Sapthu en Cherise Basiran aan

HERC stelt Levi Rijper, Vincent Sapthu en Cherise Basiran aan

Reclamebureau HERC heeft onlangs drie talenten benoemd om de ambities verder invulling te geven. Levi Rijper is Head of Production, Vincent Sapthu is aangesteld alst Head of Design en Cherise Basiran Queen of Office.

Emilio de Haan, Founder & Creative Director HERC en Partner Ace: “We zijn druk bezig om HERC uit te breiden. Van een creative cell naar een creative force. Waarbij we makkelijker onze eigen blik en ambities op het gebied van advertising en brand culture kunnen vergroten. HERC moet een melting pot zijn. Waar iedereen welkom is, alle invloeden maken ons rijker."

Cherise Basiran werkte eerder voor ADCN en langdurig voor diverse andere bureaus. Emilio de Haan: “Cherise Basiran is onze Queen of Office. De zon die elk bedrijf nodig heeft. Bij de ADCN raakten we onder de indruk van haar organisatie-skills. Ze zal productie dan ook ondersteunen. Je voelt je veilig bij haar. En dat is de grootste skill die een mens kan hebben.”

Daarnaast werd Vincent Sapthu als Head of Design aangetrokken. Rogier de Bruin, Founder & Creative Director HERC en Partner Ace: “Met Vincent Sapthu werkten we al veel samen. We hebben jarenlang aan hem getrokken en zijn daarom ook superblij dat hij mee aan HERC gaat bouwen. Hij snapt onze cultuur en onze missie. En hij is een echte craftsman. Een biertje als Walhalla is helemaal door hem vormgegeven en geïllustreerd. Hij heeft een eigen kijk op cultuur. En dat maakt ons rijker. We hebben er echt zin in om met hem de werelden die wij voor merken maken verder vorm te geven.”

Tenslotte begint Levi Rijper, die van productiemaatschappij Czar afkomstig en van huis uit sociologe is, per 1 mei 2021 als Head of Production. Rogier de Bruin: “Het leuke is dat we nu echt kunnen beginnen. We kunnen zo een groep bouwen van de voor ons leukste mensen. Zo bouwen we de HERC family. Iedereen met een eigen expertise. Met Levi Rijper hebben we vanuit craft echt een goede klik. Ze kent heel veel creators. Heeft een goede neus voor talent. Weet hoe productie werkt. En is goed in pr. Verder snapt ze heel erg goed dat je als bureau een sociaal maatschappelijke rol hebt. Haar achtergrond als socioloog vinden we dan ook interessant.”

Levi Rijper: “Elke uiting vanuit HERC kwam op m'n radar en wekte m'n attentie. Heel vaak dacht ik: 1. Hoezo heb ik hier niet aan mee gewerkt? En 2. Hoe krijgen ze een klant zo ver? Ik vond dat getuigen van overtuigingskracht en vertrouwen, een mooie combinatie van kernwaarden voor een agency. Daar wil ik, na 10 jaar met veel plezier aan productiezijde te hebben gewerkt, graag aan mee bouwen. Daarnaast is HERC niet tone-deaf en zeer bewust van hun rol in deze industrie en daarbuiten. Daar gaat mijn hart als socioloog inderdaad sneller van kloppen.”

Rogier de Bruin: “Er valt binnenkort meer nieuws te verwachten. Een tipje van de sluier: we hebben recent een andere MD aangesteld. En de inkt van verschillende andere handtekeningen is net droog. Ook zijn we aan het werk voor allerlei nieuwe merken – om de kloof tussen de corporate wereld van merken en de moderne samenleving kleiner maken. Als HERC. Maar ook in samenwerking met andere Ace-bureaus.

Foto: Kirwin Lonwijk

www.herc.agency
www.thisisace.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief