HEMA speelt in op groeiende online vraag met verbeterde app

HEMA speelt in op groeiende online vraag met verbeterde app

20-04-2020 13:07:00 | Door: Pie Kamau | hits: 2128 | Tags:

HEMA introduceert versneld een release van de HEMA-app. Zo speelt het bedrijf in op de toename van het online bestellen nu een deel van de klanten niet naar de winkel kan of wil. Om aan de toenemende vraag te voldoen heeft HEMA een aantal maatregelen genomen zoals het openen van een extra e-dc en 20 orderpicklocaties in de grote vestigingen verspreid over Nederland.

Raph Schröder, hoofd e-commerce: “Wij zijn blij dat we juist nu extra veel mensen gebruik maken van onze app, de vernieuwde versie versneld kunnen invoeren. We hebben de feedback van de gebruikers verwerkt om de app te verbeteren. De verbetering zit met name in de stabiliteit van de app. De klant blijft beter ingelogd en kan makkelijker winkels zoeken en vinden. Als je wilt kijken welke vouchers je hebt of in de winkel staat en je voucher wilt activeren, dan gaat dat nu makkelijker doordat de app overzichtelijker is.”  

 

 

www.hema.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.