HEMA introduceert productlabel goede koop

HEMA introduceert een nieuw productlabel onder de naam Goede koop. Daarmee wil HEMA veelgebruikte basisproducten bundelen als typische HEMA-producten.

Martine Tol-van Oostrum, Chief Brand and Strategy Officer: "De afgelopen periode is gebleken dat HEMA voor velen een gewaardeerde plek voor dagelijkse producten is. Wij willen onze klanten helpen om slimme keuzes te maken. Dat doen we door dit goede koop-label te introduceren waarmee we de goede kwaliteit tegen een scherpe prijs beter zichtbaar maken."

Het label wordt online en in de winkel, van etalage tot productschap, zichtbaar bij producten uit het gehele HEMA-assortiment waaronder sokken, handdoeken, collegeblok, bh’s, coffeepads, tompouce, rookworst en wattenschijfjes. Ook in de take-away en restaurants zal het merk bij koffie, hotdog en soep met brood ingezet worden.

www.hema.net
www.hema.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.