Marketing Report
Groupe Lactalis blijft bij Havas Media

Groupe Lactalis blijft bij Havas Media

Havas Media heeft een pitch van Groupe Lactalis gewonnen en heeft daarmee haar contracten met Groupe Lactalis voor een periode van 3 jaar verlengd. Havas Media werkt inmiddels meer dan 5 jaar voor het bedrijf dat merken als President-brie, Galbani-mozzarella en Salakis-feta voert. De pitch was een financial pitch en dat betekende dat geen andere bureaus meededen. De verlenging is op 1 oktober 2020 ingegaan.

Het werk beslaat mediastrategie, media-inkoop en ook branded content door een geslaagde actie met minister-president Mark Rutte, die aan het Lactalis-kaasplankje zat tijdens Linda’s Wintermaand met 1,9 miljoen kijkers.

Thijs Muller, CEO Havas Media Amsterdam: “We zijn hier gewoon ontzettend blij mee. We vieren het werk van zowel onze internationale als onze lokale teams, die elkaar creatief stimuleren en aanvullen in de marketingintegratie. We gaan nu meteen door met onze 360 graden mediastrategieën en natuurlijk de campagnes op televisie. Deze draaien al lang goed en steady, waardoor er steeds meer ruimte ontstaat voor te gekke reatieve content die veel betekent in de huishoudens van Nederland, zoals met de minister-president aan de Président”
 
Havas Media is onderdeel van het in Frankrijk beursgenoteerde Vivendi, waar ook de film- en televisiebedrijven van Canal+ onder vallen.

www.havasmedia.com
www.vivendi.com
www.lactalis.fr

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief