Gardeners doet pr en influencermarketing voor Gerrard Street

Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebied.

Oprichters Tom Leenders en Dorus Galama, beiden muziekliefhebbers en afgestudeerd als industrieel ontwerpers aan de TU Delft, zagen hoe er elk jaar zo’n 50 miljoen ton aan elektronica wordt weggegooid. Daarom ontwikkelden ze modulaire koptelefoons op abonnementsbasis, je betaalt voor gebruik en niet voor bezit. Ze staan bekend om hun hoogwaardige producten en goede service. Als er iets kapot gaat, dan wordt de koptelefoon gemaakt. Elk onderdeel kan worden losgeschroefd en vervangen, niets wordt weggegooid. Zo wil Gerrard Street verspilling tegengaan.

Maira Evers, Managing Director en oprichter van Gardeners: “De modulaire koptelefoons van Gerrard Street zijn een goed voorbeeld van hoe techniek en duurzaamheid samengaan. Consumenten kunnen genieten van goed geluid en een goede service en tegelijkertijd iets doen tegen de snelst groeiende afvalstroom ter wereld, e-waste. Veel zin om samen met Gerrard Street zichtbaarheid te creëren voor het merk.”

Tom Leenders: “We hebben voor Gardeners gekozen omdat ze goed aansluiten bij ons duurzame visie en een goede combinatie van doen en positiviteit hebben. Ze gaan zich bezighouden met onze merkbekendheid te vergroten in Nederland via influencers en pr.”

www.gardeners.nl
www.gerrardstreet.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.