Marketing Report
GGZ-organisatie Arkin stelt normaal ter discussie in wervingscampagne

GGZ-organisatie Arkin stelt normaal ter discussie in wervingscampagne

In een online wervingscampagne geven GZ-professionals van Arkin hun visie op wat normaal is. De campagne Over normaal gesproken is het vervolg op de Mensoloog-campagne van Café Society en Gardeners.

Net als met de vorige campagne, maakt Arkin duidelijk dat een stoornis iets is wat ons allemaal kan overkomen. Of het nu gaat om een persoonlijkheidsstoornis, psychiatrische klachten, ontwrichtend gedrag of een verslaving. De campagne heeft een dubbele functie. Het normaliseren van een stoornis, maar ook het werven van medewerkers die verder durven kijken dan normaal.

Beeza Addis, senior verpleegkundige bij Mentrum: “Als je echt normaal bent, dan ben jij degene die gek is”.

Naomie Ucak, verpleegkundige bij Inforsa: “iedereen is op z’n eigen manier normaal.”

Anny Hartstra, directeur HR bij Arkin: “Er wordt de komende jaren een stijgende vraag naar GZ-personeel verwacht. Het blijft daarmee belangrijk personeel te werven. Met deze campagne zijn we op zoek naar verpleegkundigen en gz-psychologen die zich herkennen in onze inclusieve visie op de ggz en werken in de ggz. We vonden het hoog tijd om met deze campagne het interessante en betekenisvolle werk in de GGZ in de spotlight te zetten. Met onze eigen medewerkers als ambassadeurs.”

Credits:

Adverteerder: Arkin | Bureau: The Gardeners x Café Society Verantwoordelijk bij klant: Leonie Fotiadis, Jeroen van Woudenberg | Creatie: Elise van de Velden, Elisa Kraal | Strategie: Bas Velthuis | Account: Stephanie van der Klift, Nadine Marcar | Regisseur/Fotograaf: Manon van der Zwaal | Animatie: Eviel Studio | Editor: Erik Edit

www.arkin.nl
www.gardeners.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief