
Fitzroy en Yumeko beginnen campagne: Koop goed beddengoed
Het Amsterdamse beddengoedmerk Yumeko en Fitzroy trapten 2021 af met haar landelijke campagne Koop goed beddengoed.
Met deze campagne wil Yumeko de misstanden in de katoenindustrie aankaarten en laten zien dat het ook anders kan. Yumeko wil hét duurzame alternatief zijn in de beddengoedbranche.
De producten van Yumeko zijn van biologisch GOTS gecertificeerd katoen en indien mogelijk ook Fairtrade gecertificeerd. Yumeko wil bewijzen dat een duurzaam businessmodel ook werkt en is er ervan overtuigd dat positieve maatschappelijke veranderingen in gang gezet kunnen worden door bedrijven en hun klanten.
Na een korte pitch-oriëntatie heeft Yumeko gekozen voor creatief bureau Fitzroy in Amsterdam. Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “We zijn ongelooflijk trots dat we voor dit mooie social impact bedrijf mogen werken. We hebben een geïntegreerde campagne ontwikkeld om meer mensen kennis te laten maken met Yumeko. Hierbij hadden we continu in ons achterhoofd dat we echt op moeten vallen in het reclameblok dat overspoeld wordt door andere bedden(goed)fabrikanten. Om onderscheidend te zijn sluiten we daarom af met de regel: Koop goed beddengoed.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert