Marketing Report
Epidemie maakt campagne voor Klup

Epidemie maakt campagne voor Klup

Epidemie heeft een campagne ontwikkeld voor Klup. Klup is een platform dat gericht is op 50+-ers die hun leven willen verrijken op sociaal en actief vlak

In de campagne staat de Klup-app centraal.

Michiel Klein Schiphorst, Creative Partner van Epidemie: "Met deze campagne willen we de merkbekendheid van Klup verder vergroten onder de actieve 50-plussers."

Michiel van den Berg, mede-oprichter van Klup: "Zeker in de feestmaand december en binnen de huidige beperkingen is de behoefte aan sociale verbinding groter dan ooit. Daarom komen we bewust met deze campagne in december. Extra trots ben ik op het gebruik van onze eigen kluppers als acteurs die ons verhaal vertellen."



De campagne is op televisie en radio te zien en te horen en zal in 2022 een vervolg krijgen.

Credits:

Opdrachtgever: Klup l Verantwoordelijk bij klant: Michiel van den Berg & Fenna Ketting | Bureau: Epidemie | Productiemaatschappij: Edwin Stevens| Sound design: Park Studio

www.epidemie.com
www.kluppen.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief