Eerste campagne van Talpa’s Het Bureau voor BlueMovement

Eerste campagne van Talpa’s Het Bureau voor BlueMovement

23-11-2020 12:09:48 | Door: Saskia van Weert | hits: 936 | Tags:

BueMovement, de start-up binnen Bosch die abonnementen aanbiedt voor het gebruik van huishoudelijke apparaten, koos september voor het Bureau van Talpa Network als creatief partner en lanceert nu eerste thema-campagne Koop niks. Krijg alles.

Steeds meer Nederlanders leasen of huren producten in plaats van te kopen. Voor lage maandelijkse kosten krijg je kwaliteit, service en gemak. Ook BlueMovement, de abonnementsdienst voor het gebruik van huishoudelijke apparaten, speelt in op de alsmaar groeiende abonnementscultuur. En levert een bijdrage aan een duurzame wereld door refurbed apparatuur te bieden en door eigenaar te blijven van de apparatuur zorgdraagt voor een circulaire dienst door recycle, refurb en reuse.

Om hun marktpositie te verstevigen en een nieuwe doelgroep aan te boren is BlueMovement eerder dit jaar op zoek gegaan naar een creatieve partner om hierbij de komende jaren hierbij te helpen. Na een kort pitchtraject won het Bureau van Talpa Network het BlueMovement account.

Claudia Leurink, Growth Lead BlueMovement: “Het Bureau verraste ons met een creatief concept dat niet alleen impact heeft, maar ook nog eens slim in te zetten is. Het concept heeft mileage en kan worden toegepast door alle lagen van communicatie, door de hele klantreis heen.”

De eerst thema-campagne uit de koker van het Bureau speelt in op het inzicht ‘waarom kopen als je iets alleen wilt gebruiken?’

Wouter van der Pauw, Creative Director bij het Bureau van Talpa Network: “Als de wasmachine kapot gaat, hoor je mensen weleens gekscherend zeggen deze maand maar ff niet uit eten. Met het huren van producten haal je de beste kwaliteit in huis, zonder daar in één keer een grote smak geld voor neer te leggen, oftewel koop niks en krijg alles. Dit laten we op een vrolijke manier zien in onze eerste campagne voor BlueMovement.”

BlueMovement’s Koop Niks. Krijg Alles.-campagne bestaat uit online video, radio en social inzet.

www.bluemovement.nl
www.talpaholding.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie