Do your thing nieuwe slogan en merkgedachte ING

Do your thing nieuwe slogan en merkgedachte ING

09-01-2020 00:35:00 | Door: David de Jong | hits: 6286 | Tags:

ING heeft een andere merkrichting gekozen met de slogan Do your thing. De bank wil laten zien dat ze mensen in staat stelt mensen een stap voor te blijven en ze aan te moedigen meer dingen te doen die hen raken

Als het gaat om de bankaire context wil ING volgens eigen zeggen met minimale inspanning en maximale eenvoud haar klanten laten bankieren met een slimme, gemakkelijke en persoonlijke gebruikerservaring.

ING start op luchthaven Schiphol met de campagne, die daar drie jaar te zien is. Dit dankzij een samenwerking die tot eind 2022 is verlengd. ING zal op alle luchtbruggen binnen en buiten te zien zijn. Eind januari is de verwachting dat de brede ING-campagne met de slogan in Nederland zal starten. Deze campagne, die ook in andere landen telkens in een andere uitingsvorm zal worden gevoerd, zal andere merkelementen bevatten, zoals een nieuwe stijl van fotografie en een aangepast logo.

Zie ook: [Interview] Nanne Bos over Do Your Thing bij ING

www.ing.nl
www.ing.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.