Marketing Report
Dept maakt campagne voor Thuiswinkel.org

Dept maakt campagne voor Thuiswinkel.org

Per dag worden 1,5 miljoen pakketjes besteld. Thuiswinkel.org ontwikkelde in samenwerking met Dept een campagneboodschap om de consument begrip te vragen voor de werknemers die zich blijven inzetten om mensen in hun (levens)behoeften te kunnen voorzien. Via een tv-reclamespot, preroll en sociale media is de campagne te zien.

Er speelt zich veel af tussen de bestelling tot aan thuisbezorging. Verschillende partijen leveren hun bijdrage en hebben op dit moment te maken met verhoogde vraag en verscherpte veiligheidsmaatregelen. Belangenvereniging Thuiswinkel.org wil begrip oproepen bij de consument in een landelijke campagne met behulp van digital agency Dept.

Jacqueline van der Burg, marketingmanager bij Thuiswinkel.org: “In minder dan een week tijd is alles ontwikkeld: van de briefing tot aan concepting, productie en postproductie. Door de fijne samenwerking met Dept en fantastische medewerking van alle betrokken partijen is het ons gelukt de boodschap op een waardige manier te vertalen naar een commercial van 30 seconden.” 

Thomas van Slooten, accountmanager bij Dept: “Ondanks dat we ons in een situatie bevinden met veel beperkingen omtrent productiemogelijkheden, hebben we het toch voor elkaar gekregen een shoot te organiseren en nieuwe content te creëren. Samen met Thuiswinkel.org, productiemaatschappij CZAR en regisseur Michael Middelkoop hebben we een sterk eindproduct kunnen leveren.” 

De campagne is mede mogelijk gemaakt door de de Ster, die gratis reclamezendtijd heeft aangeboden aan brancheorganisaties om te kunnen communiceren over de situatie rondom het coronavirus.

www.deptagency.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief