Dept en Mindshare.Greenhouse komen met Feeling Lucky-campagne voor Lucky Day

Dept en Mindshare.Greenhouse komen met Feeling Lucky-campagne voor Lucky Day

30-03-2021 15:26:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 926 | Tags:

Kansspelloterij Lucky Day inspireert de doelgroep in de Feeling Lucky-campagne met alledaagse mazzelmomentjes. De Feeling Lucky-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, is nu te zien op digitale kanalen en te horen op de radio. 

Lucky Day, een van de zeven spellen van Nederlandse Loterij, heeft samen met Dept en Mindshare.Greenhouse een merkstrategie ontwikkeld die de propositie van het merk bevestigt, namelijk dat de consument iedere dag kans heeft op hun Lucky Day. Het dagelijkse karakter werd in de vorige campagne, waarin Lucky Day het 19:00 moment claimde, met succes benadrukt en wordt nu verder versterkt met de nieuwe campagne. Via online videokanalen, social, display en radio maakt Lucky Day de doelgroep bewust van hun mazzelmomentjes. 

Tim van Dijk, Campaign Manager bij Lucky Day: “De campagne laat zien dat je een dagelijks mazzelmoment dezelfde dag nog kunt verzilveren door mee te spelen met Lucky Day. Door authentieke mazzelmomentjes te tonen, versterken we deze herkenning.”

Dept heeft samen met Mindshare.Greenhouse een jaarstrategie ontwikkeld die bijdraagt aan de doelstellingen van de dagelijkse loterij. Met een zeer efficiënte productie zijn meer dan 120 assets ontwikkeld die, na een korte campagne piek in april, dan ook het hele jaar worden uitgeserveerd.

Ferdy Joosen, Creative bij Dept: “De samenwerking tussen Lucky Day en Dept zorgt voor veel positieve energie. Zo gaan we dit jaar vlammen met veel verschillende creaties en zorgen we dat we inhaken op actuele situaties zoals een belangrijke voetbalwedstrijd, de eerste zomerdag of een interessant nieuwsitem.”

Credits:
Verantwoordelijk bij Lucky Day: Tim van Dijk, Raffaele Fiorini | Bureau: Dept | Creatie: Ferdy Joosen, Joost van der Schoot | Associate Creative Director: Rob Voortman | Design: Sander van Lit, Emiel Vandenbroeck, Billy Osborne | Edit en animatie: Pieter Bokhorst, Sander van Lit | Strategie: Dennis Hamakers | Account en projectmanagement: Rosa Stamato, Indra van Goch, Daan Hülsmann | Mediabureau: Mindshare.Greenhouse | Productiehuis: RubenPaulRuben | Sound: Audentity

luckyday.nederlandseloterij.nl
www.deptagency.com
www.mindshareworld.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.