Deloitte opent The Garage in Amsterdam

Deloitte opent The Garage in Amsterdam

28-03-2019 14:09:00 | Door: David de Jong | hits: 665 | Tags:

Deloitte viert van 10 tot en met 12 april 2019 de opening van The Garage, de volledig verbouwde voormalige Citroën garage naast het Olympisch Stadion in Amsterdam.

Deloitte gaat tijdens het openingsfestival samen met klanten co-creëren op haar eigen nieuwe locatie. The Garage wordt een fysieke plek waar klanten door middel van co-creatie geholpen worden om hun ambities tastbaar te maken, te experimenteren en tot implementeerbare oplossingen te komen. Deloitte richt zich met The Garage op de combinatie strategie, creatie en technologie.
 
Stephen Ward, Managing Partner Deloitte Digital: "The Garage is een energieke en creatieve omgeving waar we met onze samenwerkingspartners, weg van conventionele kantoren en remmende factoren, onze klanten nog beter en op grote schaal kunnen helpen in hun digitale transformatie."

In The Garage zorgen multidisciplinaire teams er voor dat digitale transformatie tastbaar wordt. Designers en technologie experts werken bijvoorbeeld samen met experts op gebieden als talent, organisatie design en digital supply chain. Door middel van design gedreven sessies worden proposities, bedrijven, klant- en werknemer ervaringen, tastbare prototypes, en concrete transformatieplannen ontwikkeld. De 1670 vierkante meters in The Garage zijn voorzien van de nieuwste technologieën zodat tijdens 2-10 weken ter plekke aan innovaties gebouwd kan worden.
 
Abby Godee, Partner Customer Strategy & Applied Design, Deloitte: “We kennen de onderwerpen in de boardroom en weten wat decisionmakers vragen. De huidige en nieuwe services van Deloitte komen in The Garage samen, waardoor de klant met een totaaloplossing vertrekt. We stoppen niet na het idee, of na creatie, onze klanten gaan naar huis met producten die ‘boardroomproof’ zijn en gelijk geïmplementeerd kunnen worden.",

Tijdens de openingsweek van The Garage zal Deloitte een serie van Future of - challenges  presenteren, waarbij ingezoomd wordt op de toekomst van financiën, zorg, werk en voeding. Ook zijn er twee online challenges gelanceerd die gaan over de toekomst van mobiliteit en energie. De winnaars Pick & Pack en Rvolt van beide challenges zullen tijdens het openingsfestival hun oplossing presenteren en in co-creatie met andere organisaties en Deloitte hun oplossing verder ontwikkelen.

www.deloitte.nl
www.theolympic.amsterdam


 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.