DVJ Insights breidt consultancy team Nederland uit met Sonja Vernooij

DVJ Insights breidt consultancy team Nederland uit met Sonja Vernooij

07-06-2021 10:21:22 | Door: Saskia van Weert | hits: 244 | Tags:

DVJ Insights heeft zijn consultancyteam in Nederland verder uitgebreid met de aanstelling van Sonja Vernooij als Client Consultant. Zij heeft ruime ervaring aan zowel klant- als bureauzijde en zal verantwoordelijk zijn voor het ondersteunen van DVJ-klanten in hun groeidoelstellingen.

Sonja Vernooij heeft meer dan 25 jaar ervaring in marktonderzoek en marketing. Voordat ze bij DVJ Insights kwam, werkte zij als Senior Brand Manager voor Spa waar zij verantwoordelijk was voor de communicatie, innovatie en mediamanagement. Ze stuurde onder andere de opzet en invulling van de geïntegreerde online en offline mediastrategie en de lancering van innovaties op de Nederlandse markt. Daarvoor werkte ze voor verschillende marktonderzoeksbureaus als een allround marktonderzoeksconsultant voor verschillende topklanten in met name de FMCG-industrie.

Jori van de Spijker, Managing Consultant Nederland: “Bij DVJ werken we vanuit een passie voor onderzoek en met de ambitie om klanten te verrassen met een vernieuwende aanpak en betere inzichten. Ik ben dan ook erg blij dat Sonja ons komt versterken. Met haar kennis, ervaring en enthousiasme is ze een verrijking voor het team en kunnen we verder werken aan de volgende stappen in onze groei. Ik zie enorm uit naar de samenwerking.”

Sonja Vernooij:: “Na een periode als Brand Manager besloot ik terug te keren naar mijn passie in marktonderzoek. Wat mij aantrok in DVJ is de eigen visie op onderzoek en de manier waarop praktijk en wetenschap worden verbonden. Ik ben dan ook erg blij om te mogen beginnen bij DVJ en kijk er naar uit om de business in Nederland verder uit te bouwen.”

www.dvj-insights.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.