DOOH-campagne ING rondom WK vrouwenvoetbal

DOOH-campagne ING rondom WK vrouwenvoetbal

11-07-2019 09:32:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 452 | Tags:

ING heeft tijdens de WK Vrouwenvoetbal een DOOH-campagne bij ExterionMedia laten lopen. Op digitale schermen op NS-stations en in winkelcentra kwamen belangrijke momenten uit het toernooi voorbij.

Vóór de wedstrijd werd er live afgeteld naar de aftrap. Tijdens de wedstrijd werden middels een gekoppelde live feed, realtime-updates getoond. De tussenstand, maar ook de doelpunten van Nederland én wie er heeft gescoord werd meteen omgezet in dynamische beelden. Zo werd tijdens de wedstrijd tegen Zweden bijvoorbeeld de winnende treffer van Jackie in de 99e minuut getoond. Aanvullend draaide na afloop de eindstand van de wedstrijd.

Digitaal bureau: Mindshare Greenhouse

www.exterionmedia.com
www.greenhousegroup.com
www.mindshareworld.com
www.ing.nl

 

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.