Clarity Benelux aan de slag voor Businesspark Nieuw-Vennep Zuid

Businesspark Nieuw-Vennep Zuid heeft Clarity Benelux geselecteerd als communicatiepartner voor de pr- en social media-activiteiten.

Met haar lokale expertise en ervaring gaat Clarity aan de slag om de zichtbaarheid van het businesspark te verhogen voor zowel de bewoners. Achter de rode muur van het businesspark langs de N207 gonst het van de actieve, innovatieve ondernemers die op het businesspark gevestigd zijn.

Thomas Hendriksen, voorzitter van de Vereniging van Eigenaars van Businesspark Nieuw-Vennep Zuid: “Als bestuur hebben we voor Clarity gekozen vanwege de in onze ogen persoonlijke en frisse, professionele aanpak. Clarity heeft een internationale en regionale denk- en werkwijze die goed bij ons en onze parkbewoners past. Samen met Clarity gaan we ons verhaal delen op het park, in de metropoolregio Amsterdam en ver daarbuiten.”

Karin van Geelen, Managing Director Benelux bij Clarity: “We zijn ontzettend enthousiast om met Businesspark Nieuw-Vennep Zuid aan de slag te gaan. Dankzij onze ervaring met lokale spelers als Stichting Maatvast, Stichting Leergeld Haarlemmermeer en Concours Hippique Hoofddorp kennen wij het regionale medialandschap goed. We zullen er alles aan doen om de communicatiestrategie en -aanpak verder te professionaliseren en samen met de lokale ondernemers het verhaal van Businesspark Nieuw-Vennep vorm te geven en natuurlijk via verschillende kanalen te delen met doelgroepen en stakeholders."

www.clarity.pr


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.