CEWE Fotoservice kiest ZIGT als digital marketingbureau in de Benelux

CEWE Fotoservice heeft ZIGT gekozen als digital marketingbureau voor de Benelux. Het bedrijf had voor de optimalisatie en beheer van de digitale perfomancekanalen in Nederland, België en Luxemburg een pitch uitgezet in juni en juli 2020. De gunning was eind augustus en de samenwerking startte in oktober. De bedoeling is dat ZIGT en CEWE Fotoservice langdurig zullen samenwerken. ZIGT zal de fotodienst ook adviseren op het gebied van data- en dashboardvraagstukken. 

Maarten Ordelman, Customer Marketing Manager bij: “De afgelopen jaren is er een grote focus geweest op de merkstrategie en ontwikkeling van CEWE in de Benelux en de visie voor de komende jaren is minstens zo ambitieus. Digital marketing is hierbij één van de drijvende krachten. Tijdens het pitchtraject maakte ZIGT het onderscheid door een sterke datagerichte aanpak te combineren met een pragmatische en resultaat gedreven strategie. De samenwerking is ondertussen al in volle gang en de ambities zijn gezet. We kijken uit naar de komende periode.”

Rogier Bruggeman, directeur bij ZIGT: “Hoewel ZIGT als breed mediabureau bekend staat in de markt, is het mooi om te zien dat we ook op digital performance en datavlak het kunnen opnemen tegen specialistische bureaus zoals ook bleek tijdens deze pitch. We zijn enorm trots dat we samen met CEWE in de Benelux kunnen werken aan de verdere versteviging van hun positie als Europees marktleider op het gebied van fotoproducten.”

In de afgelopen periode heeft ZIGT vijf andere klanten aangetrokken, waaronder Maandag, Swinkels Family Brewers en AGU.

www.zigt.nl
www.cewe.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.