Buro Nieuw Creatief Peil sluit zich aan bij 0to9 en 0 Entropy

Buro Nieuw Creatief Peil sluit zich aan bij 0to9 en 0 Entropy

05-02-2021 17:05:00 | Door: David de Jong | hits: 1912 | Tags:

Nieuw Creatief Peil, in 2007 opgericht door Jean-Jacques Sliepen en Rogier Wilmink, is per 1 januari 2021 volledig onderdeel geworden van de 0 Group. 0to9 Creative Impact Agency en 0 Entropy Culture Impact Agency nemen Buro Nieuw Creatief Peil over.

De 0 Group geeft daarmee zijn ambitie om van Nederland het gelukkigste werkland in de wereld te maken, een strategische, creatieve én commerciële impuls. De 0’s introduceerden een nieuwe KPI in werkend Nederland: Entropie* onder 10 procent.  

De 0 Group, bestaande uit 0to9 en 0 Entropy, en sinds maart 2020 ook uit 0 Loss, combineert expertise op het gebied van communicatie en cultuur, met innovatieve pilots op het gebied van winstgevende cultuur- en gedragstransformatie.

Jean-Jacques Sliepen en Rogier Wilmink “‘Eerdere samenwerkingen met 0to9 en 0 Entropy bevielen iedereen zo goed, dat opgaan met NCP in de 0 Group, als een logische stap voelde. Door onze ambities en netwerken te verbinden, kunnen we voor meer opdrachtgevers impactvol werk maken, waarmee zij hun ambities de komende jaren gaan realiseren. Nu belangrijker dan ooit.

Het managementteam van de 0 Group, managing partners Anne-Marie van den Bos en Robert Jan van Leeuwen, creative director Joost Gorsel en account director Ilse van der Kaaden kijkt uit naar de komst van team Nieuw Creatief Peil.

www.buroncp.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.