Bruut Amsterdam en DPG Media maken 360º-campagne voor Donald Duck-app

Bruut Amsterdam en DPG Media maken 360º-campagne voor Donald Duck-app

17-09-2021 13:33:00 | Door: David de Jong | hits: 904 | Tags:

In opdracht van mediahuis DPG Media produceerde Bruut Amsterdam de campagne voor de lancering van de Donald Duck-app. Bruut Amsterdam verzorgde een geïntegreerde productie met twee draaidagen, waaruit alle middelen zijn verkregen: een televisiecommercial, een radiocommercial, verschillende social video’s, fotografie en (digital) out of home. De campagne is tot en met 10 oktober 2021 zowel online als offline te zien.

Joyce Nieuwenhuijs, directeur magazines bij DPG Media: “Ik ben ontzettend trots op deze prachtige app. Het is de perfecte mix van innovatie en vakmanschap waarmee we de behoeften van onze lezers vervullen. Want met de 500 DuckDenkers aan onze zijde stond de lezer centraal in het gehele ontwikkelingsproces. We streefden naar een plek waar kinderen veilig kunnen ontspannen (en leren), elke dag weer. Maar net zo leuk is voor volwassenen. Ik zie het niet als een vervanging van het weekblad, maar als een toevoeging. Het moment van het vallen op de deurmat blijft even spannend, maar dit wekelijkse plezier vullen we aan met dagelijkse digitale content. Met het grote voordeel dat je overal kan Ducken; thuis en onderweg.”

Bruut Amsterdam verenigt bij elke productie de meest passende specialisten om het best mogelijke resultaat te garanderen. De 360º-campagne voor Donald Duck is geregisseerd door Joris Noorderbos, die is gespecialiseerd in het werken met kinderen. Daarnaast hanteert het Amsterdamse productiehuis een efficiënte werkwijze, die het mogelijk maakt om slimmer, sneller en daardoor budgetbewust te produceren.

www.bruut.amsterdam
www.dpgmedia.nl
www.donaldduck.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.