BrandBase wint twee keer goud met Shell

BrandBase wint twee keer goud met Shell

08-03-2021 10:37:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1129 | Tags:

Zowel bij de London Design Award show 2020 als op de Berlin Design Award show 2021 heeft BrandBase goud gewonnen voor Sales Promotion. De inzending was voor Shell en betreft de BMW Salt Water Cars met de Sugarcane Racetracks.

De jury was vol lof over de unieke innovatie om speelgoedauto's met elektrische motoren aan te laten drijven met zout water als brandstof.

Daarnaast heeft BrandBase een bijbehorend racecircuit ontwikkeld dat ook een noviteit is. Het is helemaal gemaakt van het afvalproduct dat de suikerrietproductie achterlaat, genaamd bagasse.

Bij elke geproduceerde speelgoedauto wordt een bijdrage geleverd aan de Plastic Bank, zodat het plastic dat bij de productie van het speelgoed wordt gebruikt, volledig gecompenseerd kan worden. De Plastic Bank is een organisatie die als doel heeft om plasticafval uit de oceanen, stranden en waterwegen van de wereld te verwijderen.

Uit het juryrapport: “Deze gouden onderscheiding is een eerbetoon aan een creatief en innovatief ontwerp. Er is veel aandacht besteed aan de technische, conceptuele en esthetische elementen en de gebruikerservaring van het publiek.”

www.shell.nl
www.brand-base.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.