Marketing Report
Born05 lanceert merkidentiteit Yummygums

Born05 lanceert merkidentiteit Yummygums

The Digital Branding agency Born05 lanceert de merkstrategie en identiteit voor Yummygums. Yummygums is sinds 2017 het eerste vitamine-gummie-merk in Nederland. Het merk wil aansluitend op zijn internationale groeiplannen de positionering en herkenbaarheid versterken, waarvoor Born05 in de arm is genomen.

De uitwerking van de samenwerking is te vinden op alle digitale kanalen van Yummygums en deze week door heel Amsterdam met de bijbehorende OOH-campagne. Op termijn wordt de nieuwe identiteit ook doorvertaald naar de verpakkingen.

Ruben Bailan, Co-founder Yummygums: “Onze internationale ambities vragen om een versterking van zowel onze positionering als de herkenbaarheid binnen de markt. Born05 heeft ons geholpen bij het neerzetten van een merkstrategie en visuele identiteit. Ons merk is nu toekomstbestendig en we klaar zijn om verder door te groeien.”

Jurriaan Duivenvoorden, Commercial Director van Born05: “De snelheid van het Yummygums team maakte de samenwerking erg prettig. De doelstelling was om voor het piekseizoen de merkstrategie en de visuele identiteit te hebben staan. Dat is heel goed gelukt. Yummygums is als snelgroeiend bedrijf toe aan een volgende fase binnen de merkstrategie. In deze fase wordt het merk en de communicatie/relatie met klanten steeds belangrijker. Mede door onze ruime ervaring met zowel AAA-merken als startups en scale-ups kunnen wij merken helpen om door te groeien en de volgende stap te maken."

www.born05.com
www.thisisace.nl
www.yummygums.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief