Born05 Group verandert naam in Ace

Born05 Group gaat verder onder de naam Ace. De naamswijziging is de volgende stap voor de groep die bouwt aan een collectief van toonaangevende bureaus.

Rogier IJzermans, CEO van Ace: “We willen de ontwikkelingen van de afgelopen periode markeren. Daar hoort een nieuwe naam bij. Ace staat voor samenwerking, gezamenlijk succes en eenheid. Met Ace begeleiden we organisaties bij grotere merk- en business vraagstukken. Waarbij we de gecombineerde kracht van onze bureaus vervolgens inzetten om tot impactvolle oplossingen te komen. We geloven in de kracht van de diversiteit van de bureaus, die ook autonoom binnen hun domein hun eigen markt bedienen. Door het samenspel tussen Ace en de bureaus, hebben we regie en specialisatie dicht bij elkaar georganiseerd. In combinatie met de teams van onze opdrachtgevers zorgt dit ervoor dat we echt duurzame oplossingen kunnen ontwikkelen die bijdragen aan de groei van de organisatie.”

Over Ace

Ace bestaat uit de bureaus: Born05, Blauw Gras, Glasnost, Airborne, Fitzgerald & Newborn en telt 165 medewerkers in Amsterdam en Utrecht. De groep werkt aan een volledig geïntegreerd aanbod voor merken, die relevant in contact willen staan met mensen over alle contactmomenten heen. Tot het klantenportfolio behoren Adyen, ASN Bank, bol.com, KLM, Nederlandse Loterij, Rituals, Samsung en Unilever.

Rogier IJzermans is een van de gasten in de uitzending van Marketing Report op News Business Radio op dinsdag 17 november.

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.