Marketing Report
Blauw Gras verzorgt socialmedia-activiteiten voor Samsung Benelux

Blauw Gras verzorgt socialmedia-activiteiten voor Samsung Benelux

Na een intensief pitchtraject is Blauw Gras aangetrokken door Samsung om alle socialmedia-activiteiten, zoals creatie en productie van content, campagne en activaties in Nederland en België te verzorgen.

De samenwerking is afgetrapt met de social content rondom het Unpacked-evenement. Daar heeft Samsung onder andere de Galaxy Note20, Galaxy Tab S7, Galaxy Buds Live en Galaxy Watch3 gelanceerd. Zowel Samsung als Blauw Gras kijkt ernaar uit om samen nog meer mooi werk te maken.

Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras: “De volledige pitch is digitaal verlopen. Gelukkig is het ons gelukt om de juiste energie over te brengen. We voelden direct een klik.”

Steffany van der Hout, socialmediamanager bij Samsung: “We zijn erg onder de indruk van de strategische aanpak van Blauw Gras. De juiste inzichten hebben geleid tot meerdere creatieve concepten voor onze verschillende divisies en categorieën. Daarnaast zijn we erg te spreken over de innovatieve way of working van Blauw Gras.”

Erik Wiese: “Bij Blauw Gras zijn we altijd bezig met vooruitgang. Corona heeft ons nieuwe inzichten gegeven die we combineren met de groeiende klantbehoefte om geïntegreerd samen te werken. Dat heeft geleid tot een nieuw samenwerkingsmodel dat we samen met Samsung voor het eerst tot uitvoer brengen.”

Voor de Belgische content en campagnes werken Blauw Gras en Samsung Benelux samen met Duke & Grace.

www.blauw-gras.com
www.samsung.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief