Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43

Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43

04-02-2021 12:23:00 | Door: David de Jong | hits: 2456 | Tags:

Blauw Gras is sinds januari 2021 verantwoordelijk voor alle social-media- en content-activiteiten van de drankmerken Villa Massa en Licor 43. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich

Maxxium Nederland, waar Villa Massa en Licor 43 de Nederlandse distributeur van is, heeft een kort pitchtraject uitgezet om te komen tot de bureaukeuze. Het bedrijf is in handen van Lucas Bols en Edrington Group. Villa Massa en Licor 43 zijn merken van Zamora Company.

Ries Bokken, Brand Manager Zamora Company bij Maxxium Nederland: “Bij de keuze voor Blauw Gras als nieuwe social agency waren twee elementen cruciaal. Allereerst de benadering van onze vraagstukken, waarbij ze op overtuigende wijze de motivaties van onze doelgroep centraal hebben gesteld. Daarnaast zorgt onze reeds bestaande samenwerking met pr-bureau Glasnost (eveneens onderdeel van Ace) ervoor dat we vraagstukken op een integrale manier kunnen aanpakken.”

Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras: “Het zijn twee prachtige merken met een sterke heritage, waarbij Licor 43 al veel betrokken fans heeft. Deze relaties willen we extra kracht gaan bijzetten. Voor Villa Massa ligt dat anders, daar gaan we juist bouwen aan de bekendheid van het merk.”

De eerste activiteiten zijn inmiddels gerealiseerd. De samenwerking werd afgetrapt met een campagne voor de nieuwe Amaretto likeur van Villa Massa, waarvoor Blauw Gras de social assets als ook tv-billboards ontwikkelde. Daarnaast ging voor Licor 43 een campagne voor de nieuwe veganistische Horchata likeur live.

www.maxxium.nl
www.zamoracompany.com
www.thisisace.nl
www.blauw-gras.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.