Bereik lanceert standaard voor gebruik verplaatsingsdata

Bereik lanceert standaard voor gebruik verplaatsingsdata

02-05-2019 13:56:00 | Door: David de Jong | hits: 1369 | Tags:

DAT.Mobility, een in mobiliteitsvraagstukken gespecialiseerd bedrijf, heeft een oplossing ontwikkeld die verplaatsingen kan monitoren.

Met innovatieve datafusietechnieken worden de verplaatsingen binnen Nederland anoniem en volledig GDPR-proof in kaart gebracht. Dat.Mobility heeft de handen ineen geslagen met Mezuro, Mobidot en Kantar en is zo in staat om mobiele telefoon en gps-data te combineren met geavanceerde profiling.

Mediaprofessionals verkrijgen zo een gedetailleerd inzicht in de herkomst- en bestemmingsdata van passanten op het netwerk van Bereik.

Hiermee kan bijvoorbeeld in de planningsfase van een campagne de contactfrequentie met een bepaald publiek maximaliseren. Door niet alleen de locaties in te zetten waar de doelgroep zich bevindt, maar ook de route af te vangen die door het beoogde publiek wordt afgelegd.

De afgelopen maanden is het netwerk van Bereik gegroeid naar meer dan 70 digitale billboards variërend van 8m² tot 80m² verspreid over Nederland. Wekelijks worden daarmee  13,5 miljoenen passanten bereikt. Het gehele inventory is zowel op directe basis als programmatic beschikbaar en HTML5 enabled. 

www.bereikdooh.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.