Ard van der Wal naar Bravoure

Ard van der Wal versterkt het team van digital design agency Bravoure als Digital Director. Hij maakt de overstap van Employer Branding Agency Radancy (voorheen Maximum), waar hij sinds 2013 werkzaam was als Director of Design & UX.

Ard van der Wal heeft meer dan twintig jaar ervaring in het digitale veld. Na het afronden van zijn hbo bachelor in Communicatie is hij meteen aan bureauzijde gaan werken. Hij heeft ervaring opgedaan bij verschillende digital design bureaus, waaronder Fabrique en Philips Design. Ook had hij een eigen bureau waar hij als creatief partner werkte voor mooie klanten als T-Mobile, Kawasaki en Bosch. In zijn meest recente rol als Director of Design & UX hield hij zich voornamelijk bezig met het zoeken naar interactie met de juiste doelgroep via effectieve vormgeving op digitale platforms. Zo heeft hij onder andere voor Werkenbijdefensie.nl gewerkt, een van de grootste werkenbij platformen van Nederland. Interactie van de bezoeker met het platform speelde een grote rol, zowel middels het aanbieden van de juiste informatieve content als mogelijkheden om gepersonaliseerd advies te krijgen.

Ard van der Wal: “De ambitie en visie van Bravoure daarin komen naadloos overeen met de wijze waarop ik tegen het vak aankijk. Complexe processen, communicatie of interactie makkelijk én relevant willen maken is iets waar we beiden voor gaan. Als het er niet alleen geweldig uitziet maar ook moeiteloos werkt, dan creëer je iets heel waardevols voor je doelgroepen. En zo ook voor je opdrachtgevers. Ik kijk ernaar uit om de krachten te bundelen met Jeroen Disch (Design Director) en Matthijs Tielman (Strategy Director) om met vernieuwende strategieën en concepten tot (ogenschijnlijk) eenvoudige oplossingen te komen.”

Kim Krauwel, Managing Director bij Bravoure: “Toen ik vroeg wat Ard van der Wal graag wilde bereiken, vertelde hij dat hij altijd moeilijke dingen makkelijk wil maken. Hierin bleken wij meteen een match: Hij is in staat complexe content platformen voor grote merken simpel te maken. Deze kennis sluit goed aan bij de ambities van Bravoure.”

www.bravoure.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.