Marketing Report
Alfred ontwikkelt campagne Venco Choco D’rop

Alfred ontwikkelt campagne Venco Choco D’rop

Venco introduceert Choco D’rop: een verrassende combinatie van oer-Hollandse Venco drop met een dikke laag chocolade. Alfred International is verantwoordelijk voor de campagne.

Om de consument nieuwsgierig te maken naar de onbekende smaaksensatie, kiest Venco voor een grootschalige 360-graden-campagne. Een tv-commercial, digital out-of-home, online video, social media, megascreens, retailer magazines, influencer-samenwerkingen en ondersteuning op de winkelvloer vormen onderdeel van het uitgebreide support plan voor Venco Choco D’rop.

Evelien Magnin, marketingmanager Enjoyment bij Cloetta Holland: “De introductie van Choco D’rop geeft de relatief behoudende dropcategorie een flinke impuls én een gouden randje. Als marktleider binnen de dropmarkt vonden we het onze rol om te innoveren en onze heerlijk Hollandse drop naar de indulgence wereld van chocolade te brengen. Met de campagne willen we de consument enerzijds triggeren, en anderzijds meenemen in de uitleg wat het product precies is. De combinatie van drop en chocola, twee genietproducten, is verrassend lekker, en dat mag iedereen weten!”

Credits:

Klant: Cloetta Holland BV/Venco | Eindverantwoordelijke klant: Evelien Magnin, Maaike Maagdenberg | Bureau: Alfred International | Strategie: Paul van Kuilenburg | Account: Mark de Leeuw, Naomi Bogers | Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven | Agency Producer: Lieke Noordink | Productiemaatschappij: Freddy| Regisseur: Michiel ten Horn | Producer: Pum Buisman & Nienke van Voorst | D.O.P.: Joris Kerbosch | Art: Wilbert van Dorp | Editor: Pim van der Plas (MRTN) | Online: Ton Habraken | Grading: De Grot | Sounddesign: Michiel Mullink, Piet Jan de Bel | Animatie: The Ambassadors | Pr: HappyLife PR

www.venco.nl
www.alfred.nl
www.cloetta.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief