Marketing Report
Aidsfonds en Gardeners lanceren Lang-zullen-ze-leven-slinger

Aidsfonds en Gardeners lanceren Lang-zullen-ze-leven-slinger

Gardeners ontwikkelde voor het Aidsfonds de Lang-zullen-ze-leven-slinger. Hiermee vraagt het fonds aandacht voor de situatie van 1,8 miljoen kinderen met hiv wereldwijd.

Zonder medicijnen overlijdt 50 procent voor  hun tweede verjaardag. Met één pil per dag kunnen deze kinderen gezond oud worden, toch krijgt bijna de helft geen levensreddende medicijnen.

Met de Lang-zullen-ze-leven-slinger, gemaakt in samenwerking met ontwerper Bas Kosters, vier je alle mooie momenten in het leven van je kind. En met de opbrengst van één slinger kan Aidsfonds in zuidelijk Afrika een kind met hiv vinden en zorgen dat het medicijnen krijgt.

Marieke van der Heijden van het Aidsfonds: “We zijn ongelooflijk blij met deze campagne. Met name in zuidelijk Afrika zijn nog steeds honderdduizenden kinderen met hiv die geen levensreddende medicijnen krijgen. De Lang-zullen-ze-leven-slinger brengt dit probleem op een opvallende manier onder de aandacht en is meteen een concrete manier om bij te dragen aan de oplossing. En wie wil er nu niet zo’n vrolijk Bas Kosters ontwerp in huis?”

De Lang-zullen-ze-leven slinger is te koop via aidsfonds.nl/slinger. De campagne zal te zien en beluisteren zijn op radio, social media en middels pr.

www.aidsfonds.nl
www.gardeners.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief