Afrojack kiest Media Tornado voor pr

Media Tornado verzorgt per direct de internationale publiciteit rondom de nieuwe single Hero van Afrojack (Nick van de Wall) in samenwerking met David Guetta. Het nummer zal ten gehore gebracht worden tijdens de interval-act van de finale van het Eurovisie Songfestival 2021 op 22 mei in Rotterdam.

Naast het Benelux medialandschap neemt Media Tornado de publiciteit op zich in onder meer Europa, Amerika en Mexico.

Marieke Wijnmaalen, mede-eigenaar van Media Tornado: “We hebben eerder samengewerkt met Team Afrojack voor het verjaardagsfeest No Place Like Home en de zoektocht naar talent met de  Global Remix Battle. Wij zijn erg trots dat we de samenwerking mogen voortzetten op internationaal niveau met de single release van Hero. We werken niet alleen aan meer exposure voor de nieuwe single, maar ook aan Afrojack’s interval-act tijdens Eurovisie Songfestival.”

Onder de naam Music Binds Us verzorgt Afrojack samen met Nederlandse toptalenten Glennis Grace en Wulf, begeleid door een jong klassiek orkest, de interval-act. Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een dj die act verzorgt. Het Eurovisie Songfestival wordt jaarlijks door meer dan 200 miljoen mensen in 41 landen bekeken.

www.mediatornado.nl
www.afrojack.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.