Ace neemt data & growth agency Off the Record over

Data & growth agency Off The Record is overgenomen door Ace. Met de overname voegt de bureaugroep data- en growth marketing toe aan haar dienstverlening. Bas Prass en Dusty van Steekelenburg blijven werkzaam bij Off the Record onder het eigenaarschap van Ace.

Rogier IJzermans,
CEO van Ace: “We hebben met Ace de afgelopen periode hard gebouwd aan het verstevigen van onze merk dienstverlening. Met de overname van Off The Record zetten we de belangrijke stap naar een meer performance based werkwijze. Ze zijn absolute voorlopers op het gebied van data- & growth marketing in Nederland en een van de weinige bureaus die echt geïnteresseerd zijn in de koppeling van data met creatie. Voor ons is dit essentieel in het bouwen van duurzame geïntegreerde oplossingen voor merken. Ik ben erg blij met het talentvolle team dat we met Off The Record toevoegen aan Ace.”

Bas Prass, oprichter en verkopend eigenaar van Off The Record: “Mijn doel met Off The Record is altijd geweest om data- & growth marketing op de kaart te zetten. We willen de go-to partij zijn binnen Europa op het gebied van business growth en productinnovatie. Zowel voor grote merken als scale-ups die marktleider willen worden. Dit is altijd een multidisciplinair proces, waarbij de grootste successen worden behaald door nauwe samenwerking met topprofessionals. Door ons aan te sluiten bij Ace hebben we deze slagkracht in één keer om ons heen. Ook stelt het ons in staat om het beste talent uit de markt aan te trekken en voorop te blijven lopen, terwijl we ook nog eens werkzaam zijn voor de crème de la crème op klantgebied. Ik ben supertrots.”

www.weareofftherecord.com
www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.