Ace neemt data & growth agency Off the Record over

Data & growth agency Off The Record is overgenomen door Ace. Met de overname voegt de bureaugroep data- en growth marketing toe aan haar dienstverlening. Bas Prass en Dusty van Steekelenburg blijven werkzaam bij Off the Record onder het eigenaarschap van Ace.

Rogier IJzermans,
CEO van Ace: “We hebben met Ace de afgelopen periode hard gebouwd aan het verstevigen van onze merk dienstverlening. Met de overname van Off The Record zetten we de belangrijke stap naar een meer performance based werkwijze. Ze zijn absolute voorlopers op het gebied van data- & growth marketing in Nederland en een van de weinige bureaus die echt geïnteresseerd zijn in de koppeling van data met creatie. Voor ons is dit essentieel in het bouwen van duurzame geïntegreerde oplossingen voor merken. Ik ben erg blij met het talentvolle team dat we met Off The Record toevoegen aan Ace.”

Bas Prass, oprichter en verkopend eigenaar van Off The Record: “Mijn doel met Off The Record is altijd geweest om data- & growth marketing op de kaart te zetten. We willen de go-to partij zijn binnen Europa op het gebied van business growth en productinnovatie. Zowel voor grote merken als scale-ups die marktleider willen worden. Dit is altijd een multidisciplinair proces, waarbij de grootste successen worden behaald door nauwe samenwerking met topprofessionals. Door ons aan te sluiten bij Ace hebben we deze slagkracht in één keer om ons heen. Ook stelt het ons in staat om het beste talent uit de markt aan te trekken en voorop te blijven lopen, terwijl we ook nog eens werkzaam zijn voor de crème de la crème op klantgebied. Ik ben supertrots.”

www.weareofftherecord.com
www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.