Abovo Media genoemd in RECMA-rapport
Als enig onafhankelijk Nederlands mediabureau heeft Abovo Media dit jaar voor het eerst een plaats ingenomen in het RECMA-rapport. RECMA is het onderzoeksbureau dat mediabureaus evalueert op basis van kwalitatief en kwantitatief onderzoek.
Remko Poggenklaas, commercieel directeur bij Abovo Media: "Het is een prachtige aanbeveling dat Abovo Media, als enig onafhankelijk mediabureau in Nederland, een plek heeft in het rapport van een gerenommeerd onderzoeksbureau als RECMA. Bovendien is deze notering voor huidige en potentiële opdrachtgevers een goede bevestiging van hun keuze en geeft het hen meer inzicht in het gedrag en de prestaties van ons mediabureau.
Waar de markt het afgelopen onderzoekjaar gemiddeld een groei van 5,7 procent aan plaatsingen vertoonde, tekende Abovo Media voor een stijging van negentien procent. Het resultaat van vroeg inzien wat de markt gaat doen. Dat past bij onze bedrijfsvoering en hoe wij samenwerken met onze klanten. RECMA beoordeelt en publiceert regelmatig de prestaties van mediabureaus op diverse onderdelen. Wij zien dan ook uit naar de volgende onderzoeksresultaten."
www.abovomedia.nl
www.recma.com